alvedonknarkare?

nu har jag vart sjuk (och är fortfarande) i fem dagar. fyra av dessa är arbetsdagr så nästa lön kommer det bli minus på. synd men så är det. man kan inte jobba om man är sjuk och om man försöker så kommer det bara ta ännu längre tid att bli helt frisk. dock hjälpte det inte att vara hemma heller eller jo har ingen feber och halsen är bättre men näsan får väl ta den tid den behöver. nu är jag ledig två dagar sen ska jag jobba igen, jag varken kan, vill eller får vara hemma fler dagar.

sjuklingen ska bli friskus över natten, andas ånga över handfatet? eller är det mot halsont? näsan då, nässpray och näsdukar eller? det är nog det som jag ska kurera mig med de närmaste dagar.

jag mår inte bättre av att få världens migrän. gråter av smärten så ont gör det. planerar vad jag ska ha med mig när jag måste åka till akuten pga smärtan. gjorde allting jag kunde för att få bort det, migrän tablett, migrän "puffen" en slags nässpray mot migräm) sen orkade jag inte mer och tog 1.5 GRAM alvedon och däckade av utmattning och alldeles för mycket alvedon. det brukar bli bättre av antingen migräntabletten eller "puffen" men igår kväll fungerade ingenting. ska det verkligen vara så här? kommer knarka ner mig på alvedon innan jag är 22...... :| mitt intag av alvedon igår slutade slutligen på 2.5 gram inom loppet av fyra timmar. "hej jag heter josefin, jag är en alvedonknarkare"

behöver jag hjälp?

vart besviken när jag tog fram mitt nya shampoo och balsam, ill rosa flaska och när jag rycker ut shampoot så är det genomskillnigt, (stavas det så) balsam som brukar vara vita var till och med mer rosa än shampoot. ska det inte vara tvärtom?

har fått ändrade planer, eller ja jag har ju hunnit tänka en hel del de här dagarna, har kanske ändrade planer angående "?:s" födelsedagspresent. har fler idéer, svårt att välja!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0