turens dag

vilken tur jag hade, jag hann duscha och jag hann försvinna hemifrån innan de kom hit och mixtrade i köket och badrummet. när jag kom hem hade jag en ny frisyr, ny ventilations grej i badrummet och en ny fläktkåpa.

tillbaka till frisyren, jätte nöjd. såg förskräckligt ut innan. man ser ju egentligen inte hur de ser ut. fick se "bakhåret" oj! det var hemskt! det var verkligen på tiden, nu är det så himla mycket bättre. jag ska inte ha så där långt hår det är bara så. har redan bokat tid till nästa gång, då ska jag klippa och slinga. lika bra att boka tiden nu annars skjuter man bara upp det. som jag gjort innan idag. ny människa med min nya frisyr. jippi!

lunch sen lunchpromenad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0