sömnproblem med för många timmar

det är alla hjärtans dag på lördag ♥ :)


idag vakande jag vid nio. utvilad? svårt att säga, länge sen jag kände mig utvilad fast jag har sovmorgon varje dag. kan det tyda på att jag sover för mycket? går och lägger mig hyffsat om kvällarna men sover oftast till halv nio, nio varje morgon. kan trötthet bero på för mycket vila och sömn? är ju väldigt trött när jag kommer hem från jobbet på kvällarna så då blir det att jag går och lägger mig så fort jag duschat. sover garanterat nio till tio timmar per natt. är det för mycket?

nog om mina sömnproblem, ska fixa iordning lite här hemma sen om vi hinner ska jag och frida till tuna park innan jobbet. ska ta en snabbrunda och hitta något fint till min käraste och till mig själv.

gjorde en "energi" drink igår, en brustablett c-vitamin, en vätskeersättnigs brustablett och en halv alvedon brustablett. trodde den skulle förhindra huvudvärk men det gjorde den inte. igår kväll när vi var mitt uppe i allt kvälls jobb så kom den förbaskade huvudvärken smygande. ska inte göra om drinken idag. det var en gång och aldrig mer. litar mer på de andra tabletterna jag äter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0