de två essen från slagge/slaggan

sista lediga dagen idag, känns som jag varit ledig en evighet, helt underbart! men imogon börjar allvaret igen, pensionärer som vill ha sina mediciner och sällskap och det ska dom få :)

de ringde från falun igår morse och väckte mig. ("sover du?!" klcokan var halv nio och jag hade int somnat förän halv två, med andra ord jag sov väldigt skönt när de ringde :p) de frågade i alla fall om jag vill börja på ssk-programmet i falun. jag älskar dalarna, men lägenheten och björn då? mitt svar vart i alla fall nej, ångrar mig inte för insåg sen vilka problem det skulle vara också. ingenstans att bo, undersökt om lätt det är att hitta lägenhet i falun och det verkar inte vara det lättaste. kan ju inte bo på hotell. plus att de andra har redan börjat kurser och säkerligen redan lämnat in arbeten sen ska jag glida in på en räkmacka och redan ligga efter innan jag börjat, nja det är jag inte så sugen på faktiskt. bara att ta nya tag i höst!

snart kommer de två söta S:en (essen) från slagsta/slagge/slaggan/slarre (ja som ni märker har vi döpt slagsta till många olika namn under åren) vi ska i alla fall gå en sväng på stan men först ska jag gosa ihjäl mig med "S-nr-2" / santos :) inte sett han sen han sköt i höjden och blev en stor kille. inte lika liten och tyst som han var när bara han och jag lekte för länge sen. nu har han blivit en stor kille och en stor och genomgullig kille behöver skämmas bort av tant josefin :)

ikväll vet jag inte vad som står på schemat, tv? film? mat? ja, nåt sånt blir det nog :) eller kanske hitta på nåt jätte skoj, bio (igen) bowla? svårt, ska nog disskuteras med min andra hälft. trevlig fredag i alla fall. over and out! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0