förstörelse mitt i dörren

fick äntligen det jag beställt från cdon :) synd bara att postgubben/tanten försökte trycka in tre cd skivor och en dvd i mitt brevinkast som kanske är 4 cm högt. resultatet vart en ytte-pytte spricka i den bästa skivan av dom alla, min nya helt ny utkomna winnerbäck skiva. "over grensen - de beste 1996-2009 (2CD)"
men nu är frågan vem ska man klaga på? postgubben/tanten som tryckte in det fast det inte gick eller på cdon som packar i mjuka brev/paket? kunde dom inte lagt det dyrbara och extremt värdefulla i ett litet hårdare paket så kanske det aldrig hänt och andra sidan så skulle det i alla fall inte hänt om postgubben/tanten inte varit så hårdhänt och tryckt så jävligt.

nu ska jag i alla fall laga iordning lite mat sen ska jag not ta mig en promenad i det här extremt tråkiga och gråa vädret. förstår inte vitsen med att det ska vara såhär. ingen blir väl gladare och positiv av detta skit väder, det enda man ser omkring sig är grått. en hel gråskala utomhus, ge mig lite färger och en stekande sol, då blir jag glad igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0