sjunde januari 2008/2009

7 januari 2008
viktigt datum för mig. har nu gått ett helt år sedan jag fick mitt körkort och mitt långa vikariat. det var F som påminde mig om det ikväll när vi satt och vänta på att klockan skulle ticka fram till halv tio. "ja just ja, idag har ju du haft körkort ett år" hur kan hon komma ihåg och inte jag?! pratade faktiskt om det för någon vecka sen men sen blåste det totalt bort från mitt hjärnkontor, tur att hon påminde mig. kom sedan på själv att jag började ju mitt vikariat samma dag som jag fick körkort. ska påminna C imorgon på jobbet för det var hon som åkte med mig när jag åkte min första vansinnes färd med jobb bilen :)

jobbar på dagen istället för på kvällen imorgon, ska bli skönt men ändå tråkigt, min enda dag med F imorgon ju. synd men ändå skönt att sluta redan vid tre och sen ha tre dagars ledigt framför sig :) over and out, godnatt eller som du skulle sagt natti natti ;)

Kommentarer
Postat av: Eva

grattis grattis!!!! Nu är det väl bara sisådär tre år kvar innan prövotiden går ut :P

Kändes roligt att komma ner och hälsa på idag på jobbet...men jag kan nog säga att jag inte saknar det speciellt mycket...det skulle väl vara några vårdtagare och arbetskamraterna då förståss, men jag ångrar inte en dag att jag inte ränner där konstant. Fick nog nog efter 4 år :P

Syns i morgon Plutt!!!!

2009-01-08 @ 15:38:39
URL: http://foreva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0