skridskor, kyckling med potatis, handboll, jätteotrevlig telefonförsäljare och bio, min onsdag :)

dagen började med lite skridskor på isstadion, lika roligt som vanligt. man får ont i fötterna men efter några minuter domnar fötterna bort och man kan åka vidare. det var inte så farligt mycket folk så det var skönt. man kunde åka och latja i sin egna lilla värld utan att bli störd.

håller på att lagar mat samtidigt som jag kollar på handbollen. björn är "vända-på-potatisen-vakt", vi gör potatis i ugn och det är hans uppgift idag, att vända på potatisen :) blir anna-pannas-långdragna-kyckling-i-ugn till potatisen. första gången jag lagar det men annan säger att det ska vara så himla gott så det kan nog bara sluta bra.

landslags handboll på tv, sverige kommer vinna äverlägset, de står 26-14 nu i andra halvlek. kul att dom vinner men lite match vill man ju ha.

måste bara berätta, det var någon adriana som ringde mig från "step by step" som ville skicka strumpor till mig och allt var gratis, men när de säger att allt är gratis så ligger det en hake någonstans och jag ska att jag inte ville ha och att jag hade fullt med strumpor i lådan, då säger människan "det kunde du inte sagt i böjan då eller?!?!" jätte otrevligt och jag var tjugo gånger otrevligare tillbaka, babblade på att det var hennes jobb och att det inte var mitt problem om jag inte sa det i början av samtalet. helt plötsligt la hon bara på. första gången jag vann över en telefonförsäljare! nu ska jag fixa så att de otrevliga eller övertrevliga telefonförsäljarna inte kan ringa hit, nix eller vad de heter. helt onödigt, om jag vill ha strumpor så köper jag väl strumpos själv, behöver inte få dom genom brevlådan från nåt onödigt företag. blir så arg!!!! hel trög, hon blir nog inte så långvarig på sitt jobb skulle jag gissa på.

ikväll ska jag och björn på bio, "yes-man" med jim carrey, hört att den ska vara jätterolig, vi kollade på trailern och vi garvade redan til den. kommer nog bli kul ikväll, kollade precis, bara jag, björn och två andra personer som förbeställt biljetter. kanske bara blir fyra styckna i hela biografen. ska "möla" popcorn och cola :) gott!!

Kommentarer
Postat av: prevedan

hehe vet du nån skånsk brud från samma företag ringde om strumpor till mig med. men hon var iaf trevlig o acceptera ett nej

2009-01-23 @ 01:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0