älskade, älskade du!

jag lovade frida att jag inte skulle fastna framför datorn för det hade inte slutat bra för henne igår natt, hade blivit alldeles för sent och det resulterade i att hon sov till klockan ett idag. vi skulle åka hem var och en till sitt och vi skulle bara duscha sen skulle vi sova, men jag fastnade. attans! vad var det för något som fick mig att till och med hoppa över "sex and the city" och inte hålla mitt löfte till frida?! jo lars winnerbäck, min kusin oskar-pjoskar skickade en spotifylänk med hans nya skiva, underbar, speciellt cd 2 :) live från oslo, älskar den!

snart är seinfeld slut, då ska björn gå och lägga sig, hoppas han drar med sig mig. snart har jag lyssnat igenom skivan så då är de på tiden att jag somnar och börjar drömma.

du frågar, "älskar dom dig ikväll?"
jag svarade, "dom älskar mig nog bara nu,
den enda som verkligen älskar mig är du"
du frågar, "tog du dom med storm ikväll?"
"jag kommer faktiskt inte ihåg"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0