LW :)

precis tittat på dokumentären som svt visade häromdagen om lars winnerbäck. "solen i ögonen - en film om lars winnerbäck" jag har gråtit, skrattat, sjungit med och förstått. vilken människa han är! det var klipp från olika konserter och i slutet av filmen så kom den låt som jag grät till mest när jag var i linköping i somras. "om du lämnade mig nu", duett med miss li och lars, dom grät och jag grät..
jag får en nostalgi kick av att lyssna på winnerbäck, nostalgi kick med positiv bemärkelse. tänker på gymnasie tiden, björns och min första tid och speciellt dig, du som stod vid min sida genom gymnasiet. vi åkte på konserter, sjöng och nynna LW hela dagarna. jag saknar den tiden!

"ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll"  ♥


lars winnerbäck och hans musik har lämnat ett stor och viktigt spår i mitt liv, min ungdom. det har varit blandade känslor när man lyssnat på den musiken. han är bra, riktigt bra!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Aaaaw....jag blir också helt nostalgisk nu...

har lagt upp lite bilder på min blogg från i fredags, om du inte varit inne o tittat än vill säga ;P

Kraaaam

2009-01-19 @ 16:21:37
URL: http://foreva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0