ANVÄND DEN INTE!!!

har nu använt "schwarzkopf blonde spray" med jämna mellanrum. nu på senaste har jag inte alls använt så effektivt. idag skulle jag till frisören då hon upptäcker att alla mina toppar är "snoriga" som dom säger. slitet till max! jag som aldrig har haft slitet hår i hela mitt liv. inga slitna toppar, ingenting. varnar nu er att inte använda den. sliter mer än man tror.
nu har jag fått strikta regler vad jag får och inte får göra med håret. ingen plattång eller hårfön! fått super kur medel som jag ska ha i topparna flera gånger om dagen. hur kan det ha blivit så här!? :(



ANVÄND DEN INTE!!!!!


ANVÄND DEN INTE!!!!

Kommentarer
Postat av: shabbi

haha.. stackarn.. förlåt kunde inte låta bli att skratta en kort stund som sedan gick över till medlidande =(

2009-07-02 @ 23:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0