dumma ni på andra sidan telefonluren

gör något åt dom enormt irriterande telefonförsäljarna
http://www.nix.nu/







fick precis ett samtal där de sökte björn
(svarar i telefonen)
jag: josefin
telfonförsäljare: är det björn?
jag: neeej!
telfonförsäljare: är det hans fru?
jag: nej! hans sambo.
telfonförsäljare: jo det är så här att vi skulle vilja skicka rakhyvlar till din man, nej förlåt sambo, helt gratis.
jag: jaha, men han använder inte hyvlar utan bara maskin.
telfonförsäljare: har hans maskin inbyggd aleo vera rakgel?
jag: nej! men det går nog bra ändå.
telfonförsäljare: för det är ju bra så man inte får sånna har, vad heter nu igen, rakblämmor.
jag: ja, men det är bra ändå. tack tack! (irriterad)
telfonförsäljare: aja. hejdå.
jag: hejdå!
:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

rakblämmor HAHA bra att dom är pålästa..

2009-07-06 @ 11:12:58
Postat av: prev

asså dom e verkligen vidriga ja håller med. usch skulle aldrig kunna ha ett sånt jobb

2009-07-06 @ 16:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0