nedräkning

blivit harry potter freak. roligt. läskigt på samma gång. vi har de senaste tre dagarna hunnit med att se de första tre filmerna. ikväll är det kräftskiva efter jobbet så då får harry vila.

jobba med frida ikväll. über kul :D

spelkväll hos andersson igår, alla var där. även jag. jag som alltid jobbar annars. kul. ska tjuvträna på mariokart sen vinner jag över alla ;)

jobba ikväll, imorgon kväll och på söndag kväll sen är jag ledig i fyra veckor! jag älskar att ha semester!

btw, winnerbäck biljetterna släpptes imorse.

Kommentarer
Postat av: Karolina

låter bra med tjuvträning i mariokart...skulle jag också behöva ;P haha!

2009-07-25 @ 09:55:36
URL: http://iiina87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0