sol på min lediga dag! :)

idag är jag ledig. ÄNTLIGEN! bra väder och stranden står på schemat. först ska vi båda till frisören, en varsin frisör på två olika håll. jag ska klippa det kortare och slinga det. blir suveränt ska ni se. misslyckas aldrig hos min frisör. eller jo en gång när jag var ungefär sju, ville ha de lite kortare och fick en pojkfrisyr utan dess like. grät och grät och grät! aldrig mer den frisören. det är de jag säger, byt aldrig frisör hon/han lär misslyckas något kopiöst.

playan sen, vi ska testa någon ny strand som björn tjatat om ett tag. husby rekarne, var de det?! äsch, jag minns inte. får se vart bilen tar oss. nu ska jag duscha innan jag ska springa ner tre trappor till min frisör.

btw, kom fram till igår på jobbet att det inte hjälper att duscha i den här värmen för när man väl har duschat och ska börja torka sig så kommer svetten lackande i pannan igen. onödigt att duscha, svar JA! fast nog luktar man lite godare efter en dusch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0