låt mig låtsas

förvirrad igår. trodde det var onsdag igår men så var ju inte fallet. idag är det onsdag. en ledsam onsdag. björn åker på läger med jobbet och kommer hem på lördag. jag ska leka ensam student som jobbar extra. ja det är så jag känner mig själv när jag går och handlar på ica nyfors själv, lagar min mat själv och äter själv. en student! ska dock jobba torsdag, fredag och lördag men det kan man se de som att jag/studenten jobbar extra nu när studenten har sommarlov.

ska snart träffa shabbi. svänga runt lite på stan och luncha. sen ska hon jobba och jag ska nog sola och hyra lite film på eftermiddagen. fyra filmer, då har jag en för varje dag.

dags för nagellacksbyte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0