mälarbads-onsdag

"migrän-morgon"
ja nu kan jag snart börja nemnge mina starter på dagen. "migrän-morgon" är ett namn som kommer oftare och oftare. mindre kul och lite oroväckande faktiskt. varför just jag? värdelöst och förskräckligt!

mälarbaden idag, sen hem till dukat bord med fin middag och älskvärt sällskap. sista kvällen med "gänget". björn åker på läger med jobbet imorgon och kommer hem på lördag. långt, för långt. går säkerligen bra men inge kul. får roa mig själv. gick ju bra sit han var borta. inga tårar då och förhoppningsvis inga tårar nu. klarar av sånt där bättre nu än förut.

packa upp all mat jag just handlat, vart tungt att bära upp allt från bilen. inget som jag tänkte på när jag handlade. tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0