söndag kväll

lyssnar på "oldie" håkan hellström. låtar jag lyssnade på för några år sen. det var tider de, vilka minnen. men hade ett helt annat liv då, andra problem och andra saker att tänka på. nu säger jag inte att de livet jag lever nu är helt problemfritt men det var liksom andra problem på något sätt. just nu är de "nu kan du få mig så lätt" det var nog favoriten på den tiden. den är nog fortfarande en favorit.

ställde klockan imorse fast jag var ledig. det årliga vasaloppet gick avstapeln. klockan ringde kvar över sju, gick upp och värmde min blåbärssoppa och flytta ut täcke och kudde till soffan. där låg jag och var med i allt som hände från start till mål. som vanligt, som alltid. tittar alltid på vasaloppet och drcker blåbärssoppa till. en tradition helt enkelt.

btw, mando diaos nya skiva är inget att leka med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0