tandläkarskräck!

när öppnar biblioteket en vanlig torsdag? ska gå dit och läsa ut min bok som jag älskat från början till slut. känns lite roligt och sitta och läsa på biblioteket. det gör man allt för sällan. var där i går kväll med björn, mysig stämmning på något sätt. idag tar jag med mig en bok jag vet att jag tycker om. blir aktivitet för hela förmiddagen.

btw, hatar fortfarande tandläkarn lika mycket som förra gången jag var där. otrevlig, rökluktande och bara rent av otäckt tycker jag det är med tandläkare. fick redan ont i magen när de ringde häromdagen för att jag bara skulle boka tiden. vart inte bättre med magen när jag cyklade dit. förstår inte varför jag har denna SKRÄCK för tandläkarnen.

frukost-tajm! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0