ensam hemma/home alone

min ensamma helg började imorse kl halv sju. jag gick upp och gjorde iordning matsäcken och frukost sen när björn gick så var det läggdags nummer två för min del. sov till tio vilket var väldigt skönt.

nu börjar mitt äventyr med fällor och inbrott. ja det är så jag ser det i alla fall. ni vet den där söta lilla killen från "ensam hemma" filmerna. sån är jag i helgen. fixa fällor och fira jul (helg) helt själv.
så om ni ska komma på ett oanmält besök är det bäst att ni pasar er. jag kommer ha fällor till förbannelse och akta er för den första fällan som redan kommer landa pladask på er när ni kliver innanför dörren. en hink med vatten!! :)

var på er vakt, för det är jag!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0