paniiiik

gjorde världens största tabbe igår, ska åka till mälarbaden och fixa iordning det idag. ren panik vart det igår kväll men E ska att det skulle gå att fixa så jag litar starkt på henne. måste gå att fixa iordning annars har jag inget liv de närmaste veckorna. nå väl, jag tror och hoppas. det måste jag göra.

precis ätit en tröst-frukost, färska jordgubbar med socker och shabbis kvarglömda laktos mjölk som jag verkligen tyckte om. någon som smakat den? nästan godare än vanlig mjölk. trot eller ej men det är sant. lite efterrättsaktig mjölk. lite sötare och lite gräddigare. mmmums! :)

packa och tvätta idag, en gratis-konsert ikväll :) måste ta de tillfällen som ges. adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0