torsdag, en migrän-torsdag

migrän idag, igen!! (i hate it) sov till tio, åt frukost sen gick jag o la mig igen och sov till tolv. skönt och väldigt välbehövligt om jag inte ska behöva sjukanmäla mig idag. känns bättre men inte helt på topp. kan nog gå ändå. ska vila på min rast vid halv fyra sen piggna till och börja jobba.

imorgon är vi lediga tillsammans. evigheter sen sist.

jag tycker om att skratta :)

btw, ESC i helgen.

fick våra röstkort idag. känns som att jag måste sätta mig in i situationen lite mer så jag har ett litet hum om vad jag ska rösta på. i dagen läge har jag inte en koll på vad man ska rösta för. varför? bör undersökas!!!

Kommentarer
Postat av: Shabbi

ja jag måste också börja bli lite mer politisk insatt i saken.. your not alone..

2009-05-15 @ 22:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0