regnfri fredag?!

nu har jag inget att skylla på. finns inga fler bortförklaringar. städningen ska utföras och slutföras IDAG! har hållt på allt för länge redan. går inte i det vanliga tempot längre och därför har städdagen blivit två städdagar. inte kul men tänk när allt äntligen är klart.

satt och höll på lite med kameran imorse. har inte riktigt tagit mig tid och utforska den förän nu. så nu vet jag lite mer om den, tex. självutlösaren och olika teman för kameran. kan vara bra att veta.

imorgon börjar en ny vecka. tycker veckorna går relativt fort nu. trots att jag varit rastlös i nästan två veckor. en vecka pga lunginflamationen och en vecka för att komma in i detta lugna tempo jag inte är van vid. är inte van med att vara ledig och inte ens veta när den dagen kommer då jag ska gå upp tidigt för att åka och jobba igen.

jag börjar lära mig detta havandeskapstempo. jag gillar't :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0