bedrövlig natt

jag har fått strikta och hårda regler om att ligga med fötterna i högläge idag. ganska tråkigt men nog så behövligt för mina stockar till fötter.

natten som var har varit bedrövlig! inte sovit många minuter alls. vet inte vad som är fel, jag som under de senaste två månaderna kunnat somna i princip stående vart som helst, när som helst. men inte igår kväll eller under hela natten när det är meningen att man ska sova.

dagens att göra lista blir därför ganska kort. jag ska ligga med fötterna i högläge och försöka att inte somna för att jag ska kunna somna och sova inatt.

vill egentligen göra de där muffinsarna jag fått recept om. dumlemuffins med vaniljströssel. men det betyder ett besök på ica, vilket är svårt att göra med fötterna i högläge. får se hur stockarna (fötterna) mår i eftermiddag.

nu tillbaka till högläget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0