fredag. vanliga fredag.

14 dagar kvar. snälla, låt det gå fort!!! 14 dagar låter dock som en evighet :(

nu är det helg. vanliga dagar enligt mig. alla dagar är lika nuförtiden. positivt eller negativt? välj själv.

ska roa mig på ikea ikväll. sen hem till idol. försöka hinna till affären och fixa fredagsmys innan idol börjar. får se om jag hinner. banankakan jag bakade igår har varit både förmiddagsfika och eftermiddgasfika. inte så nyttigt men väldigt gott! nästa vecka får fikat bytas ut mot hederliga fruktstunder.

undra vad jag ska shoppa på ikea då? eller ska jag hålla i pengarna och bara vara sällskapsdam? ska nog kika runt lite på
http://www.ikea.se och se om jag hittar något :)




Kommentarer
Postat av: shabbi

bananer e väl nyttigt.. hade varit värre om det nu hade varit sockerkaka liksom =)

2010-09-11 @ 11:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0