klistrat fast telefonen i örat [2 dagar kvar]

dessa jäkla telefonköer. hatar det! hoppar fram och tillbaka i kön från plats tre till plats fyra och sen åter ner till plats tre. jag förstår inte hur de räknar där nere i malmö. inte så som vi gör här upp i mellansverige i alla fall.

tyvärr är en del för trevliga för att jag ska kunna bli arga på dom också. försökte med den senaste fackpampen jag prata med. men hon förvandlade mig till ett snällt och övertrevligt gravidmonster som gladeligen tackade så hemskt mycket för hjälpen i slutet av samtalet. jag måste få en lite surare och argare ton och inte smällta så lätt för deras telefonröster.

nu är det bara på det igen, nytt telefonnummer, nytt ärende och en ny TELEFONKÖ!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jessi

Uch förstår det.. jobbigt me alla köer.. PUSS <3

2010-09-22 @ 12:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0