moroten kunde ha blivit min död [1 dag kvar]

jag höll praktiskt taget på att dö av en morot igår kväll. låg och åt en morot. tittade på berg flyttar in. denna vecka hos gunde svan. gunde försöker sig på sitt egna rekord i att duscha fortast och kommer ut på en ny rekordtid med världens min och bakåtslickat hår. jag får total panik!!! skrattar utan att få någon luft. vill inte andas in för att jag var totalt livrädd för att sätta moroten i halsen. allt slutar med att jag ligger dubbelvikt (ja trots den stora medicinbollen jag har till mage) och chippar efter andan, tårarna sprutar och jag börjar bli både blå och blek i ansiktet.

tänk att ett tv program kan ge så mycket ren glädje
:)


mini-gissningslistan,
marita • 17 september
veronica • 20 september
jivka • 21 september
jessi • 26 september
andersson • 27 september
karolina • 28 september

BF • 24 september


Kommentarer
Postat av: shabbi

jag gissar på 1 oktober.. precis 1 vecka efter D-dagen.. <3

2010-09-25 @ 00:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0