orkan i gröttallriken

väldigt länge sen jag hade en sådan här lång sovmorgon. brukar ju alltid ha problem att somna om när jag väl har vaknat. men inte idag. somna om fortare än vad jag trodde var möjligt. vid frukostbordet utbröt det dock kaos/orkan i gröttallriken. fick all mjölk över mig, tidningen, golvet och halva bordet. bara till att börja skura.

mini-gissningslistan,
marita • 17 september
veronica • 20 september

jivka • 21 september
martina • 26 september
jessi • 26 september
andersson • 27 september

karolina • 28 september
shabbi • 1 oktober

Kommentarer
Postat av: sabrina =)

jag tror 3 oktober, natten till 3 oktober... =)

kramis

2010-09-29 @ 11:23:46
Postat av: Andersson

Har bebis väntat så här länge så väntar den till min födelsedag den 4:e :) så kan ni fira med kanelbullar varje år :)

2010-09-29 @ 15:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0