dagen börja sakta gå mot kväll

blev ingen eftermiddagslur som jag hade tänkt. var alldeles för rastlös för att slappna av. har aldrig hänt mig förut. brukar somna på tre sekunder, särskilt om jag tillåter mig själv att sova på dagarna. på kvällarna har jag lite svårare för att somna. undra varför?!

hade lunchbesök idag. jag tycker om besök. jag tycker om lunchbesök ännu mer. speciellt när det är en så kär vän som jag känt i, jaa oj 16 år
:) tiden går fort. tack för sällskapet vännen min ♥

eftersom jag har fått konstig energi till att baka de senaste dagarna så ville jag göra e idag också. men efersom fryser är ganska full och bakverk är väl inte det nyttigaste man kan äta så var planen att jag skulle göra iordning mat och frysa in i portionslådor istället. bara att ta fram och värma. dock så har den där energin till att göra såna saker inte infunnit sig idag. kanske ikväll men det är tveksamt. ikväll är det äntligen idol och det är väl ungefär vad kvällens plan är. laga mat, äta mat och kolla idol
:)



ogräddade dumlemuffinsar med vaniljströssel


 

nygräddade dumlemufins med vaniljströssel



magen från mina ögon
v 38+1

Kommentarer
Postat av: Andersson

Söta stora magen! Ses imorn :)

2010-09-14 @ 16:53:01
Postat av: shabbi

ohh jummie.. jättegoda, blir att baka dem snart jag med..

det är sjukt hur länge vi har känt varandra, inte många som står kvar efter 16år.. <3<3 puss puss älskade granne..

2010-09-14 @ 19:29:30
Postat av: prev

bara för att jag läser om din energi över att baka o eftersom d låter såå gott. så passa ja på o baka ja med idag, det blev choklad muffins med hackad choklad o m&m i hehe så tack för inspirationen jossa :) söt mage! längtar tills bebben tittar ut!

2010-09-14 @ 19:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0